There's nothing like us - our first and possibly last kiss, kapitel 10

PREVIOUSLY: Hon låg fortfarande i min famn och hon kollade upp på mig. Jag satt redan och tittade på henne. Vi satt så i några sekunder och stirrade in i varandras ögon.
 "Nej, nu fan får du göra det Justin. Ba gör det. Det är inte så svårt. KYSS HENNE!!!!", tänkte jag. 
 Jag böjde mig fram och gjorde det. Hon besvarade min kyss (tack gode Gud) och hon satte sig upp medan hon besvarade den. 
 Jag backade undan. "Om du inte redan har märkt det, så gillar jag dig. Riktigt mycket Cris." 
"Schhh", sa hon och kysste mig igen.
 Detta är definitivt den bästa dagen vi har haft tillsammans. Jag kunde inte sluta kyssa hennes läppar.

Cristabels POV

Vänta.. Varför kysser jag och Justin varandra? Varför halv ligger jag på honom? Jag klagar inte. Åå sluta inte. Jo, sluta nu Cris. Avsluta kyssen. Nej, han har för mjuka läppar. Jag vill inte. Jo kom igen, du klarar det. Nej.
 
Jag bråkade med mig själv... I mitt egna huvud. Kunde jag helt seriöst inte tänka på något annat medan jag hade min första kyss med Justin? MAN UP CRIS.
 
Mm, det skulle vara gott med glass nu. VÄNTA, TÄNKER JAG SERIÖST PÅ GLASS MEDAN JAG KYSSER JUSTIN? OKEJ, SLUTA TÄNKAAA...NUUU. 
 
Okej, vi har kysst varandra non stop i flera minuter.. Intressant..
 
Okej, jag måste verkligen säga något nu. 
 
Jag drog mig undan försiktigt. "Justin.."
"Mmm", sa han och fortsatte att kyssa mina läppar.
"Vänta lite..", sa jag medan jag kysste tillbaka. 
Nu slutade Justin. "Vad är det?", sa han och såg förvirrad ut. "Förlåt, om jag eh.. Störde ehh.. Dig", sa han och satte sig upp och började gå runt i rummet. Varför var han så nervös? Jag kysste ju tillbaka. 
 
"Nej, inte det Justin", sa jag och försökte få ögonkontakt med honom medan han sprang runt i rummet och "sysselsatte" sig själv. "Jag ville. Men.. Vi borde inte."
Han satte sig ner. "Varför?" 
"Justin, jag måste säga en sak.."
"Vadå?"
"Jag har också känt... Någonting, på sistone. Men sen såg jag dig och Selena kyssa varandra och då insåg jag att ni fortfarande har känslor för varandra. Jag vill inte gå mellan er och jag vill absolut inte utveckla mer känslor för någon som fortfarande har känslor för sitt ex. Så, därför är det bäst att glömma att ens detta hände och så är vi vänner."
"Nej, Cris. Jag har inte känslor för Selena längre. Jag lovar Cris."
"Det såg inte ut som det igår när ni kysste varandra och med tanke på alla bilder som cirkulerar runt på internet just nu. Men det är lugnt. Jag lovar, det är bäst att glömma detta."
"Cris, jag lovar dig att jag inte har känslor för henne. Det var hon som kysste mig. Jag drog mig undan direkt, jag lovar. Jag tänkte på dig hela tiden."
"Det är lite svårt att tro på det där, Justin. Men ni är ett fint par, jag önskar er all lycka."
"Cris, gör du helt seriöst detta just nu? Jag säger ju att jag inte har känslor för henne. Det är dig jag är kär i."
"Är du.. Kär i mig..?", frågade jag.
 
Han kysste mig passionerat.
"Är det ett tillräckligt bra svar på din fråga?"
 
Kom igen Cris. Va stark. Du klarar det! Tänk bara inte på hans mjuka läppar och the fact att han är kär i dig. Kom igen Cris, tänkte jag för mig själv. 
 
Justins POV
 
"Cris, gör du helt seriöst detta just nu? Jag säger ju att jag inte har känslor för henne. Det är dig jag är kär i."
Oj shit. Avslöjade jag precis att jag är kär i henne? Äsch skitsamma, hon skulle ändå fått reda på det förr eller senare. 
 
"Är du.. Kär i mig..?", frågade Cris medan hon stammade. Shit, jag har verkligen skrämt henne.
Jag kollade på hennes läppar och kunde inte låta bli, så jag kysste henne så passionerat som jag kunde. Hon kysste tillbaka, så jag antar att hon gillade det hehe. 
"Är det ett tillräckligt bra svar på din fråga?", frågade jag henne.
"Justin, det går bara inte. Det kommer förstöra vår vänskap."
"Och tänk om det inte gör det då?"
"Tänk om det inte funkar? Vad ska vi göra då?"
"Cris, snälla. Jag är så otroligt kär i dig."
"Justin.."
Jag kysste henne lätt på läpparna. "Snälla.." 
"Förlåt", sa hon och sprang upp. 
 
Jag la mig ner på soffan och suckade. "we need to talk. asap. call me when you can", skickade jag till Fredo. 
 
Cristabels POV
 
Jag sprang upp till gästrummet och stängde dörren efter mig. Jag tog djupa andetag och ringde Chanel. 
"Hallå?"
"Han kysste mig.."
"Cris?"
"Nej, detta är Obama. Vem ska det annars vara, Chanel?"
"OMG KYSSTE JUSTIN DIG?!"
"JAAAA", skrek jag tillbaka.
"OMGGG, VAD BETYDER DET? SKA NI BLI IHOP? SKA NI INTE? JAG ÄR SÅ FÖRVIRRAAAD!!"
"Men shit, du behöver ta det lugnt."
"Okej med eller utan tunga?"
"Chanel.."
"Cris.."
"Med tunga.."
"Är han en bra kyssare?"
"Den bästa jag har kysst."
"Awesomeee."
"Men, jag sa att det inte ska bli något mellan oss."
"Varför?!?!?!", utbrast Chanel. 
"Du vet redan varför. Juste, glömde säga att han sa att han är kär i mig och att han tänkte på mig hela tiden när han kysste Selena."
"A MEN SHIT, DET VAR MYCKET INFO PÅ EN GÅNG. Men varför sa du så? Du vill ju vara med honom."
"Det kommer bara förstöra allting, jag har en känsla av det. Det är bäst att glömma allt detta."
"Som du vill Cris, i've got your back vad du än gör."
"Ja, jag vet. Tack men jag ska in och duscha nu, vi hörs."
"Hejdå."
 
Åå vad ska jag göra..
 
Justins POV
 
Fick ett sms från Fredo. "can't talk, text in stead. what's up?
"we kissed several times and i told her that i'm in love with her"
"that's awesome dude. what did she say?"
"she said that she also feels something for me, but she saw me and Sel kissing and she doesn't want to get in between that"
"wow, that's rough"
"yeahh, so she told me that we should stay friends and just forget about the whole thing"
"no way, really?"
"yepp.."
"i'm sorry man, do you want me to come over?"
"no it's okay, she's still here but she wen't upstairs after saying sorry"
"then go. make it right. tell her how much you want to be with her"
"dude, she already told me that she wants us to stay friends. she doesn't want to ruin our friendship"
"fine, as you wish. good luck"
"thanks"
 
Jag är så otroligt kär i henne. Vad ska jag göra? Jag klarar inte av att bara vara vän med henne. Jag bestämde mig  för att lyssna på Fredo och försöka igen. 
 
"Cris?", ropade jag när jag gick runt i hallen och letade efter henne.
Inget svar..
"Cris, var är du? Vi behöver prata."
Inget svar igen.. 
"Justin.."
Jag vände mig om och hon stod precis bakom mig. "Cris.. Vi behöver prata."
"Nej, vi kan inte prata om detta mer Justin.."
"Varför inte Cris? Jag är så otroligt jävla kär, head over heels for you, jag vill bara döööö just nu för jag är så kär och du säger att vi inte kan prata om det. Du känner också något, varför kan vi inte? Kom igen, berätta varför i helvete vi inte kan prata om detta för du känner något och jag är så himla kär i dig, Cris. Det enda jag vill göra just nu är att komma nära dig och kyssa dig tills jag inte kan andas mer." Jag råkade höja rösten lite mot henne, men det är bara för att jag är så kär och vill vara med henne. 
"Vi kan inte prata om detta för.."
"VARFÖR CRIS? Berätta VARFÖR vi inte kan prata om detta."
"Jag har en pojkvän, okej? DET är varför vi inte kan prata om det", sa hon och vände sig om.
"Du har en.. pojkvän..?", frågade jag chockat.
"Ja, Justin", sa hon. Jag kan inte tro mina öron..

Vänta, har hon en pojkvän? Vart kom han ifrån? Hmm.. Kommentera :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kommer det något nytt kapitel idag?:)

2013-02-17 @ 18:06:16
URL: http://hanzenpanzen.blogg.se
Postat av: Liv

kan du inte skriva lite mer seriöst? Och typ inte överdriva som t.e.x döööööööö. med massa ö:n det är bara jobbigt. Men om du inte vill ända något så får väl jag sluta läsa bloggen.

2013-02-23 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback